یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

هر چه هستی باش - قیصر

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ
هر چه هستی باش
اما کاش...
نه جز اینم آرزویی نیست.
هرچه هستی باش
اما باش.

قیصر امین پور
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۷
یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

نظرات  (۱۶)

سلام 
خدا قوت...
پاسخ:
سلام همچنین
وااااای خیلی قشنگ بود 
مث همیشه شاهکاره شعراش
پاسخ:
مثل همیشه
شعر هایش را مثل خودش دوست دارم.کوتاه مختصر و پرمحتوا.از زمانی که بااش در سروش نوجوان آشنا شدم تا حالا که برای خودم مردی شدم دوستش دارم.جایش عجیب بین ما خالی است همیشه یادشگرامی باد
و چه زود دیر میشود
پاسخ:
دیر می شود...
سلام دوست و همرزم من!
آگهی های تبریک و تهنیت روزنامه ها تا رکود اقتصادی
http://estizah.blog.ir/1392/01/18/agahi-newspaper-rekood-economic

یاعلی
سلام با 
سلام من به مدینه، به آستان رفیعش ....
به روزیم.خاک پای شما توتیای چشمانمان.
یاعـــــــلی...
پاسخ:
سلام
خسته نباشین
نفرمایین
انشاء الله 
ببین صادق یه چیزی به این رفقات میگم ها...... شعر زیبای قیصر را گذاشتی دارند بهت تبریک سال نو و بیا به سایت من خدا قوت چه خبر چی کار میکنی ننه بابا خوبند......آخه چه ربطی به قیصر داره.
از طرفداران وبلاگ به مدیریت وبلاگ
سلام علیکم
همان طور که مستحضرید در ادامه پیشنهادهای کاربردی و خانمان سوز اینجانب.پیشنهاد به باز کردن بخشی برای دوستانی که میخواند احوالپرسی و خسته نباشید بگند بگذارید تا دوستان این چنین کارها را در آنجا انجام دهند.
با تشکر
پاسخ:
تشکر!
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۵۷ دل تنگــ امام زمان (عج)
خیلی دیر به دیر به روز میشی.الکی ادای آدم های درسخوون را در نیار که من میدانم پشت چهره خرخونت چه ابر تنبلی خوابیده.پس لطفا در جواب این نظر درس و بهانه نکن که از این تیریپ کارا خوشم نمیادوصاف و پوست کنده بگو آقا من از مخمل خونه مادربزرگه تنبل ترم.

پاسخ:

آقا من از مخمل خونه مادر بزرگه تنبل ترم.

خوب شد؟؟!

خیالت راحت شد؟؟!

(فقط یواشکی بگو این مخمل خونه هه چیه.باشه؟!!)

باسلام...
آسیب شناسی کرسی های آزاد اندیشی!
اگر شما هم در کرسی های ازاد اندیشی حضور داشتید لطفا نظرات خودتون رو برام بفرستین.
http://estizah.blog.ir/1392/02/03/asibshenasi-korsi-azad-andishi
متشکر
یاعلی
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۶ ارحم الرحماء
ما هیچ نیستیم جز سایه ای ز خویش
آیین آینه، خود را ندیدن است
پاسخ:

آیین آینه....

زیبا بود    ممنون

با مطلبی تحت عنوان یادنامه سالک الی الله عزیز خدا به روزم ...
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۲ یک اخرالزمانی
سلام
کارتون عالی هسته
خدا قوت
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یا علی
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۲ ایمان میرزایی
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۸ دل تنگــ امام زمان (عج)
سلام
به روزم، لطفا تشریف بیارید.

للحق
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۱ نیما انصاری
سلام دوست
شرمنده دیگه هر روز بدون اجازه به وبلاگت سر میزنم.
قابل دونستی بیا و مطالب ما رو هم مزین کن!
یاعلی

آموزنده»
مردم را با چیزی غیر از زبانتان (بلکه با عمل) به سوى خدا بخوانید تا آنان تلاش و صداقت و پرهیزکاری شما را به چشم ببینند. امام صادق (ع)
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۰ رقیه نادری
آسمان باش که همه محتاج نگاهت باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی