یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

شعر از دست واژه ها خسته ست - برقعی

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۱۷ ب.ظ
شعر از دست واژه ها خسته است,بغض راه گلوم را بسته است
بغض یعنی نگفته هایم را از نگاهم خودت بخوان بانو
(سید حمید برقعی)
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۲
یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

نظرات  (۹)

۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۸:۰۰ سید روشنفکر
پیغام فوری به مدیریت سایت

محرمانه
مرد حسابی من بیکار نیستم که بیام برای شعر شعرای دیگه نظر بدم.من به وقتش تو جلسات نقدشان نظر میدم.

فوق محرمانه
بابا سوالی بحثی جنجالی چیزی بذار ما هم یکم نظر بنویسم.

سری
نمیتونی استعفای خود را تا فردا صبح تحویل بده تا ماسایت را در دست بگیریم.

فوق سری
بذار حداقل ما بنویسیم که باعث افزایش کامنت ها و فیلتر شدن سایتت میشویم.

والسلام
با عرض سلام
وبلاگ فکر نو مساوی پیشرفت با هدف بیان دیدگاه های شخصیت های علمی ، معرفتی در موضوعات مختلف شروع به فعالیت کرد از حضورتان خرسند می شویم.
سلام...خــــدا قوت
شما هم لـــــینک شدید دوست عزیز...
سلام
خدا قوت
صادق جان به ما سر نمیزنی
پاسخ:
من اصلا وقت نمی  کنم بیام اینترنت،خصوصا تو عید واقعا ببخشید.
۲۷ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۵۱ سید روشنفکر
تیریپ روشنفکری و مدیریتی نیار.ببین سرت که مثل من شلوغ که نیست اما با تمام این مسائل سعی میکنم هفته ای 1 یا 2 ساعت وقت بذارم.اگه کارات رو نظم و برنامه باشه وقت میکنی.
۲۷ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۱۷ محمدصادق محمدیان
اوففففف
بابا ...
چششششش...
دست مارو هم بیگیر
عزیز دلم بستگی داره که مشکلت چی باشه.
۲۸ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۰۵ ستاره امید
سلام
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت، روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد.
اگه بدی از ما دیدید حلال کنید
یاعلی

سلام علیکم
وب خوبی دارید.
لطف کنید در صورت صلاحدید ما را با نام "دلــ تنگــ امام زمان (عج)" لینک بفرمائید و به ما اطلاع دهید که شما را لینک کنیم.

یا علی(ع) مدد.

۰۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۷ دل تنگــ امام زمان (عج)
سلام 
لینک شدید.

یا علی (علیه السلام)
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی