یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

یا ساتر کل معیوب

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۹ ب.ظ

ای خدا

ای خالق من

هر روز

    هر روز 

         هر روز

در هر لحظه ای از زندگی خود مشغول مشغولیاتی ام که خود برای خود ساخته ام. بی آنکه تو از آن ها راضی باشی.

بی آن که تو از "من" راضی باشی  هر روز روح خود را آغشته به گناه کردم. حتی طلب بخشش هم نکردم و تو....

یا ساتر کل معیوب

چه زیبا و دلسوزانه جواب این گناه های مکرر را می دهی...

 

شرمنده ام خدا شرمنده ام...

آنقدر طلب بخشش کرده ام که از طلب دوباره ی آن شرمسارم

تکرار   تکرار    تکرار

یا ملجأ کل مطرود    حتی خود از خود خسته ام   

به توپناه آورده ام  به تو که دست مهربانی‌ت همیشه و در همه حال به روی این گناهکار فراموشکار باز است؛ نه با اختیار(و نه بالاجبار) کسی برایم باقی نمانده بود...   باقی نگذاشتی؛ ممنونم.

باقی نگذاشتی تا دوباره طمرد نکنم...  .

خدایا خواهشی دارم

در حدی نیستم که از تو چیزی بخواهم    علی (علیه السلام) را واسطه قرار می دهم.  تو را به سالهایی که صبر کرد... به داغی که از نبود فاطمه اش متحمل شد...  قسَمت می دهم  تا مرا ببخشی  اما نه  این کافی نیست. کمکم کن. کمکم کن تا این بار دل عزیز فاطمه را با کرده ی خویش خون نکنم....

التماس دعا

یا علی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
یـ ـا مـ ـهـ ـد ی

نظرات  (۶)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۳ ستاره امید

سلام جگره

دلم تنگ شده

چه عجب یه سری به ما زدی

موفق باشی

پاسخ:
قربونت
باز خوبه من یه سرى زدم

سلام. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز .

من از شما و همه ی دوستانی که دست به این کار بزرگ زده و در جبهه ی تهاجم فرهگی سرباز ولایت شده اید صمیمانه ممنونم.

برای قدرتمند شدن هر چه بیشتر نیرو ها لازم است دوستان با هم همکاری کنند .

اگر مایل هستید بنده را نیز در این امر بزرگ شریک کنید و با نام راه استاد لینک نمایید تا مطالبی را که از اساتیدمان یاد گرفتم را نشر دهم . ان شا الله .

خبرمان کنید .

ممنون از بازدیدتان

یا زهرا سلام الله علیها

 

 

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۸ چشم انتظار
سلام بزرگوار من لینکتون کردم
به من هم سری بزنید
یازهرا
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۲ آناهیتا شریعتی
سلام محمد صادق جان
واقعا متاسفم که اینقدر جامعمون بدبخته که فکر می کنیم با گریه به خدا نزدیک تریم
بابا یکم شاد باشید حالا شاد بودنم به معناای شادی با گناه نیست که عزیزم
حالا ما گریه نمی کنیم باید بریم جهنم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
من که منظورم این نبود
و اینطور نیست که هرکس گریه نکنه بره جهنم

ان شاء الله تو پست  بعدی حتما حتما بحثی در مورد گریه می ذارم تا حل بشه که هر گریه کردنی ناراحتی نیست و هر نوع ناراحتی ای آسیب زننده نیست، بلکه حتی کلی هم سود داره!
حتی روانشناسای غربی هم (که احتمالا برای شما حرف اونا حجیتش  بیشتر از حرف داشنمندای مسلمونه(البته قصد توهین ندارم، خب توجیه نشدین!)) این رو تایید می کنن
شرمنده ام خدا شرمنده ام............

خدا قوت

سلام بزرگوار، همان طور که در اول قرآن، سوره حمد، ما داریم فقط شما را می‌پرستیم و تنها از شما یاری میجوییم، و اصل دین خداوند، پرستش خداوند و نخواندن هیچ کس و هیچ چیزی، به غیر از اوست، نباید گفته شود یا مهدی، یا حس و... نباید از غیر از پروردگار، استعانت معنوی جست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی